Problem z odpalaniem - proszę o pomoc

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • coobin
    Ambiente
    • 2009
    • 181

    Problem z odpalaniem - proszę o pomoc

    abstinent, ja w BXE miałem 255mm. 260mm były na pewno w 2,0 ( mają grubość 12mm i min. dopuszczalne to 10mm ).
  • macherstudio
    RS
    S_OCP Member
    • 2008
    • 2378
    • Mitshibishi
    • CAXA 1.4 TSI 122 KM

    #2
    Problem z odpalaniem - proszę o pomoc

    Witam Was uprzejmie, niestety zmuszony jestem do napisania takiego wątku.

    Skoda 2001
    1,6 75 kW
    AEE

    Podłączyłem sobie kiedyś pod komputer grzecznościowo, albowiem w nieokresowych okolicznościach auto nie chciało odpalać, tak jakby "zalewał się silnik". Komputer wykazał awarię czujnika temperatury przy silniku. Rozeznałem temat na forum, wymieniłem (zielony) i wczoraj odpaliło bez problemu po wymianie, natomiast dziś w drodze do pracy, nie dość że nie mogłem odpalić, cały czas kręciło kręciło i nic, w trakcie jazdy natomiast najpierw trzymał obroty na ok 2 tys, a potem po zmianie biegu i dodawaniu gazu normalnie auto się dusiło, po przegazowaniu jechało.

    Ponownie awaria czujnika, czy macie może inne propozycje

    Dziękuję za pomoc, jestem strasznie rozgoryczony bo to pierwsza awaria mojego szkodnika.
    www.prostetorodo.pl

    Komentarz

    • tomus7
      RS
      • 2010
      • 1896
      • Peugeot

      #3
      może czujnik Halla
      ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
      http://www.bunkry.pl/pl/index.html
      a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
      http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
      Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

      Komentarz

      • macherstudio
        RS
        S_OCP Member
        • 2008
        • 2378
        • Mitshibishi
        • CAXA 1.4 TSI 122 KM

        #4
        Może wrócę do starego czujnika i zobaczę co i jak ? Jaki to koszt tego czujnika Halla ?
        www.prostetorodo.pl

        Komentarz

        • tomus7
          RS
          • 2010
          • 1896
          • Peugeot

          #5
          spory wydatek przynajmniej jak dla mnie
          to przykład

          ale z wymianą jest spory kłopot bo on znajduje sie przy rozrzadzie :roll:
          ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
          http://www.bunkry.pl/pl/index.html
          a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
          http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
          Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

          Komentarz

          • macherstudio
            RS
            S_OCP Member
            • 2008
            • 2378
            • Mitshibishi
            • CAXA 1.4 TSI 122 KM

            #6
            Właśnie czytam w innym wątku piszą o koszcie ok 300 pln ale być może to również i wiązka przewodów. Wrzucę stary czujnik, zobaczę co będzie, jeśli mechanik go nie wywalił, bo dziwię się że komputer nie pokazał Halla tylko czujnik temperatury.
            www.prostetorodo.pl

            Komentarz

            • dejot
              Classic
              • 2010
              • 11

              #7
              Witam,

              Jakiś czas temu miałem problem z mocą (auto było zamulone). Pomogły zabiegi z przepływką, ale została ona jakoś oklejona a nie wymieniona.. W każdym razie od tego czasu po przekręceniu kluczyka i pojawieniu się kontrolek auto odpala normalnie. Natomiast jeżeli po jakimś czasie zgaszę silnik (dojadę do celu) i chcę odpalić ponownie (po niedługim czasie) to po przekręceniu kluczyka i pojawieniu się kontrolek samochód nie chce odpalić. Rozrusznik kręci, ale nie odpala. Dopiero za drugim razem. Jakieś pomysły?

              Komentarz

              Pracuję...